Adsense

Thursday, February 27, 2014

Get All Query Plans & Performance Stats in Cache for a Stored Procedure

Replace "DATABASE" with the database name and "STORED PROCEDURE NAME" with the stored procedure and run.

use DATABASE
go
SELECT s.object_id, s.cached_time, s.sql_handle, s.plan_handle, s.last_execution_time, s.execution_count, s.total_worker_time,
s.min_worker_time, s.max_worker_time, s.total_physical_reads, s.min_physical_reads, s.max_physical_reads, s.total_logical_reads, s.min_logical_reads,
s.max_logical_reads, s.total_logical_writes, s.min_logical_writes, s.max_logical_writes, s.total_elapsed_time, s.min_elapsed_time, s.max_elapsed_time
FROM sys.procedures AS p
INNER JOIN sys.dm_exec_procedure_stats AS s ON s.object_id = p.object_id
WHERE p.name = 'STORED PROCEDURE NAME'

and s.database_id = DB_ID()

No comments:

Post a Comment